Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Więcej o Kraków agencja reklamowa

Akcje reklamowe winny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednak małe biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, ulotek lub kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć atrakcyjne, unikatowe artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również opracuje schemat kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Facebook, Instagram i Twitter.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji bądź targów wymagających na ogół skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranego oraz kompetentnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo zorganizowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]