Mało klientów? Pomoże agencja SEO

Szukasz aktualnej oferty kampanii SEO? Dobrze trafiłeś! Skieruj się na seo4.net.

Przedsiębiorstwa lub administratorzy stron internetowych, którzy marzą o tym, aby pojawiać się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie działań samemu. Nie dysponując rozeznaniem w tematyce SEO i nie śledząc systematycznie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać rzetelnie i – najważniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, jednakże nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przeznaczony na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc speców od SEO w pracują tam też eksperci od kreatywnego pisania, grafiki, kodowania czy kampanii Google Ads służący rzeczową pomocą w tych obszarach.

Zalety doświadczonej firmy SEO

Polskich agencji SEO jest sporo. Co wziąć pod uwagę w toku szukania podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać firmę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych i reklamowych, z miesiąca na miesiąc wzrasta, co nie zawsze gwarantuje odpowiednią jakość usług. Współpracując z agencją, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć pewność, że dysponuje ona sporym doświadczeniem i może bez przeszkód pochwalić się szerokim portfolio swoich dotychczasowych klientów. Agencje SEO nierzadko na swoich stronach dodają dział „Case study”. Przed sygnowaniem umowy powinno się zapoznać się ze studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, a także to z jakimi trudnościami przyszło im się zmierzyć oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: informuje o harmonogramie prac na zbliżające się tygodnie, a także przekazuje sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich następstwa.

Kolejny istotny aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu prac do charakteru działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe reaguje w ciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik doświadczonej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o kolejne informacje o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można odszukać tak po prostu online, jak przykładowo informacja o prowadzonych do chwili obecnej działaniach SEO i o ważnych dla klienta artykułach czy usługach, które stara się wypromować.

Rozliczenie za usługi firmy SEO – jakim ofertom nie wierzyć

Ostrożnie należy podejść do agencji SEO, które sugerują współpracę z rozliczeniem się za uzyskany efekt. W takim systemie płatność odbywa się wówczas, gdy słowa kluczowe dotrą na określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top3). To nadal często spotykany rodzaj rozliczeń, lecz wiąże się ze znacznym niebezpieczeństwem – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty za pomocą naruszania standardów określonych przez Google. Nieustannie uaktualniany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych zleceniodawcy, więc dobra firma SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych efektów. Jeśli idzie o opłatę za współpracę z agencją SEO, to rzadko jest ona stała – zwyczajowo w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby przeprowadzić skrupulatny audyt SEO, a w następnej kolejności wdrożyć wszystkie wyliczone w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty prac są znacznie mniejsze.

Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]